Başlangıç > Kategorilenmemiş > Eyjafjallajökull Diyemeyen Ünlü Spiker İşi Bıraktı

Eyjafjallajökull Diyemeyen Ünlü Spiker İşi Bıraktı


Tüm dünyada kargaşaya yol açan, uçak seferlerini aksatan İzlanda’daki Eyjafjallajökull yanardağı ilginç ismiyle televizyon ekranlarındaki onlarca muhabiri ve spikeri zor durumda bıraktı. Flash TV’nin usta haber spikeri Gökhan Taşkın da, Eyjafjallajökull Yanardağının ismini söyleyemediği için işi bırakma kararı aldı. Bundan önce de İstanbul’a konser vermeye gelen ünlü rock topluluğu Lynyrd Skynyrd’ın ismini söyleyemediği için uzunca bir süre psikolojil tedavi gördüğünü söyleyen ünlü Anchorman, “İnsan bir yanardağa adam gibi bir isim veremez mi? Bizim de bir gururumuz var. Dağın faaliyeti dursun diye her gün dua ettim. Ama elime her gün o yanardağ hakkında 100 tane haber geldi. Her seferinde İzlanda’da ki yanardağ diyip geçiştirdim. Baktım bu yanardağın duracağı yok ben de işi bırakma kararı aldım. Eğer biraz daha çalışsaydım kendi kişiliğimden ödün verecektim. Benim de bir kişiliğim var. Ben iyi haber yapayım iddiasındayım. Yaptığım haberi en iyi şekilde sunmalıyım.”dedi.

Bundan önce de Türban haberlerini protesto etmek için türban takan, kendini siyaha boyayıp Obama’ya seslenen Taşkın, “15 yıldır ben bu işin içerisindeyim. Şu an 33 yaşındayım. Bu işi yıllardır ciddi ve akılda kalıcı biçimde yaptım. Gerektiğinde papayı Müslümanlığa çağırdım ama bu yanardağ beni artık bu işten tiksindirdi. Arkadaşlarla görüştüm onlar da tam olarak bilmiyor. Mehmet Ali Birand ağabeyimizin durumu içler acısı.” dedi.

Flash TV’nin ünlü Anchorman’i Gökhan Taşkın’ın işten ayrılması üzerine, Flash Tv yönetimi Taşkının yerine sürpiz bir isim olmayan Yalçın Çakır’ı getirdi. Böylelikle, Yalçın Çakır’ın Flash TV’deki program sayısı 5’e yüklelmiş oldu.

Kategoriler:Kategorilenmemiş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın