Başlangıç > Kategorilenmemiş > Sınavdan 95 Alıp Ağlayan Öğrenciye Linç Girişimi

Sınavdan 95 Alıp Ağlayan Öğrenciye Linç Girişimi




İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Fakültesinde dün sabah saatlerinde Makine Elemanları vizesinden 95 aldığı için üzülüp ağlayan Özcan Elkatmış sınıf arkadaşlarınca linç edilmek istendi. Polisin ve güvenlik görevlilerin ayırmaya çalıştığı kavgada Özcan Elkatmış ağır yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Olayların ardından yapılan açıklamada Özcan Elkatmış isimli öğrenci dışında diğer öğrencilerin 25’ten yüksek not alamasının ardından adı geçen öğrencinin kantin ortasında “neden 100 alamadım” diye ağlamasının bu olaylara neden olduğu söylendi.


Sınavdan 95 Aldığı için ağlayan Özcan Elkatmış
Linç edilen Özcan Elkatmış

İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Fakültesinde dün sabah saatlerinde Makine Elemanları vizesi açıklandı. Vizeden 100 almayı bekleyen Özcan Elkatmış isimli makine mühendisliği öğrencisi 95 aldığını öğrenince üzüntüsünden kantinin ortasında ağlamaya ve bir yandan da “neden 100 alamadım, bu benim hakkımdı” diyerek ağlamaya başladı. Aralarında dört yıldır bu dersi alıp hala geçemeyenlerin ağırlıklı olduğu bir grup olaya sinirlenip Özcan Elkatmış’ı linç etmek istedi. Çıkan olaylara önce güvenlik görevlileri sonra da polis müdahale etti. Çıkan arbedede Özcan Elkatmış ağır yaralanırken saldırganlar zorla sakinleştirldi. Kızgın topluluk “Tenhalarda dolaşma Özcan” diye slogan atarak dağıldıktan sonra okulda hayat tekrar normale döndü.

Dün akşam saatlerinde yapılan resmi açıklamada “Özcan Elkatmış sınavdan 95 almış. Geri kalan bütün öğrenciler 25’in altında not almış. Aralarında 4-5 yıldır aynı dersi alıp geçemeyen öğrenciler var. Özcan Elkatmış’ın kantinin ortasında “100 bekliyordum neden 95 aldım” diye ağlaması diğer öğrencileri haklı olarak tahrik etmiş. Öğrendiğimiz kadarıyla da kendisinin psikolojik sorunları varmış.” denildi.

YHA (İstanbul)

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, , ,
  1. nur
    27/07/2010, 17:04

    Harbi yalan olsaada böyle komik şeyler oluo bizim sınıf 50 kişi. mat. yazılısından 47 kişi 70 altı almış ben 82 aldım ağlıyodum baktım benide dövecekler kaçtım…XD

  2. adı bende saklı
    28/03/2011, 23:35

    dövenlere devlet onur ödülü versinler ağlayanıda assınlar

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

