Archive

Archive for Mart 2010

İzmir’deki Rum Papazlara İndirimli Ulaşım Kıyağı


Not: Haber tamamen ironidir.  Sözümüz kendi yalan haberini yapıp insanlara gerçek diye yutturmaya çalışanlaradır. Lütfen artık doğru, yorumsuz ve ciddi haber yapın ki yalan haberleri biz yapabilelim. Biz sizi eleştirmek için yalan haber yapmak zorunda kalıyoruz. Siz sadece doğru, yorumsuz ve ciddi haber yapın. Biz sizin haberinizi saptırıp eğlence olsun diye haber yapalım.

bu yalan ve ironik haberin benzeri, ne yazık ki kendisine gerçekten gazeteci diyen kişiler tarafından yapılmıştır ve gerçekten de bir gazetede yayınlanmıştır. gazetecilik bu mudur? bizce değildir. kendilerine gazeteci diyen bu insanlar izmir’e, izmir’in belediye başkanına sadece saldırmak için sadece asılsız ve mesnetsiz iftiralarda bulunmak için  buna benzer bir haber yapabilecek kadar aciz insanlardır. bakın biz de yapabiliyoruz. fakat biz sizin gibi aciz gazeteciler değiliz. hatta gazeteci bile değiliz. emin olun ki siz de değilsiniz. Aziz Kocaoğlu gibi harika bir insana iftiralarla saldırıp onu karalamaya çalışan zihniyeti buradan kınıyoruz.

YHA

CHP’li İzmir Büyükşehir Belediyesi, sırf başörtülü fotoğraf verdi diye, paso almak için başvuran öğrenciyi geri çevirirken, “ekonomik krizdeler” bahanesiyle İzmir’deki Rum Papazlara indirimli ulaşım kartı dağıttığı ortaya çıktı. Mevzuatı öne sürerek türbanlı genç kıza paso vermeyen zihniyet, yine mevzuatı hiçe sayarak cüppeli ve sakallı Rum Papazlara üzerinde “Öğretmen Kartı” yazılı indirimli ulaşım kartı dağıtıyor. Başörtülü fotoğrafı kabul etmeyeceklerini söyleyen ESHOT yetkililerinin, cüppeli ve sakallı Rum Papazlara “Öğretmen Kartı” dağıtırken nasıl da keyfi davrandıkları su yüzene çıktı. İşte Gavur İzmir adaleti!

Daha fazlasını oku…

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, , ,

Türk Gazetecilerin Büyük Merakı


Üç önemli gazetenin aynı haberi 3 farklı şekilde yapması, gazetecilerin haberden çok kendi niyetlerinin ne olduğunu gösterdi. İşi gücü olmayan Oxford Üniversitesi’nin yaptığı araştırmaya göre kalça ya da göğüslerin büyük olması sağlığın işaretçisi olarak nitelendiriliyor. Posta Gazetesi bu haberi “Büyük Kalça Sağlık Demek” olarak verirken, Haber Türk Gazetesi haberi “Büyük Göğüsler Sağlığın İşareti” olarak verdi. İki gazeteden özenmiş olacak ki biraz da kafası karışan Milliyet gazetesi haberi “Büyük göğüs sağlığın işareti!” olarak verip “yağlı kalçaların” sağlık belirtisi olduğunu yazdı.

Daha fazlasını oku…

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, , ,

Saba Tümer Kahkahalı Çalar Saat Yok Satıyor


Genç girişimci Özcan Elkatmış tarafından geliştirilen Saba Tümer kahkahalı çalar saat sabahları uyanamama problemi olanlara derman olacakmış gibi görünüyor. Özcan Elkatmış tarafından geliştirilen çalar saat, Saba Tümer’in kahkahalarıyla istenilen saatte çalmaya başlıyor. O kahkahalarla hala uyumaya devam etmenin imkânsız olduğunu söyleyen Elkatmış, Saba Tümer kahkahalı çalar saatin şu anda yok sattığını da sözlerine ekledi.

Daha fazlasını oku…

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, ,

Biz Soykırım Yapmayı İyi Biliriz


Ermeni soykırımı vardır. Süryani, Pontus vb. tüm diğer soykırımlar da yapılmıştır. Türkiye’nin doğu vilayetleri Ermenilerin tarihten gelen anavatanlarıdır. Ege bölgesi hepten Helendir. Orayı da işgal ettik. Nasılsa orda da bir soykırım vardır. İç Anadolu desen zaten Hitit anavatanı. Onları da biz sürmüşüzdür kesin de Mısır yazmışlardır. Akdeniz’e Karadeniz’e hiç girmiyoruz. Biri Lidya biri Rum anavatanı. Onları da biz yaptık. Kıbrıs’a da incir çekirdeği doldurmayacak nedenlerden girip binlerce Rumu kestik, bir o kadarını da esir aldık. Silahları bile yoktu muhtemelen. Biz böyle bir milletiz kabullenin artık. Ermenilerin de 1915’te göç ederken taş arkalarına saklanıp teker teker vurduk. Ermeni çeteleri diye anılan çeteler sadece göç edenleri koruyorlardı. Şu an elimizde bulunan resimleri de photoshop’la yaptık.

Daha fazlasını oku…

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, , ,

Taraf’la Castro’yu bile Rahatsız Ediyorlar


Küba lideri Fidel Castro, her sabah evinin önüne Taraf gazetesini bırakan provokatörden rahatsız. Yaklaşık üç aydır her sabah kapısının önüne Taraf gazetesi bırakıldığını söyleyen Castro, “Eğer bırakanı yakalarsam çok fena yapıcam. Resmen gözdağı veriyorlar. Kesinlikle Amerika’nın işi bu. Bu kadar saçma sapan bir gazete hayatımda görmedim. Her sabah başka bir darbe haberi yapıyorlar. Bu kadar hayal gücü geniş gazete görmedim. İlk önce şaka falan sandım ama gerçekmiş” dediği öğrenildi.

Daha fazlasını oku…

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, , ,

Uzaktan Kumanda Selülite Neden Oluyor


Celal Bayar Üniversitesi Dermatoloji Anabilim dalı başkanı Prof. Dr. Özcan ELKATMIŞ kadınların yüzde 85-90’ında görülen selülitin artmasında televizyon kumandasının son derece etkili olduğunu bildirdi. Genetik nedenlerin yanı sıra, doğum kontrol hapları, hamilelik, aşırı kilo, yanlış beslenme, alkol tüketimi, stres, hareketsizlik ve ruhsal problemlerin de selülite yol açtığını ifade eden Prof. Dr. Özcan ELKATMIŞ, özellikle televizyonlara ait uzaktan kumandaların  akşam saatlerinde selüliti tetikleyen ve arttıran en önemli etken olduğunu söyledi.

Daha fazlasını oku…

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, ,

Ülker, Yunanistan’a Sponsor oldu


Tüm dünya bu haberi konuşuyor. Ekonomik krizle mücadele etmeye çalışan Yunanistan’a Ülker sponsor oldu. Yapılan sponsorluk anlaşmasıyla Ülker 49 yıllığına Yunanistan’ın en büyük 3 şehrinin (Atina, Selanik, Trablus) ve Girit Adası’nın isim haklarına sahip olurken başkanlığının bitimine kadar da Yorgo Papandreu’nun ismine sponsor oldu. Anlaşmayla birlikte Atina Ülker, Selanik Cola Turka, Trablus Cafe Crown, Albeni Girit ve Bizim Yorgo Papandreu olarak değiştirilen isimler Yunanistan başta olmak üzere bütün dünyada şok etkisi yarattı. Bizim Yorgo Papandreu kendini “Yapacak başka şey kalmamıştı. Her şeyi halkım için yaptım” diyerek savundu.

Daha fazlasını oku…