Başlangıç > Kategorilenmemiş > Açıköğretim Kitaplarını Okuyarak Zengin Oldu

Açıköğretim Kitaplarını Okuyarak Zengin Oldu


Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından düzenlenen yılın girişimcileri ödül töreni yapıldı. Bu yılki “Türkiye’nin en hızlı büyüyen firması” ödülü Açıköğretim Fakültesi İşletme bölümü mezunu Özcan Elkatmış’a verildi. 4 yılda öğrendiği bütün işletmecilik bilgilerini kullanarak, açtığı şirketi 2 yıl içerisinde zirveye taşıyan Elkatmış ödül konuşmasında, “Açıköğretim fakültesinin her yıl dağıttığı kitapların hepsini dikkatle okudum ve uyguladım. Aslında çok basit bir iş. Her şey kitaplarda yazıyor. O kitaplar sayesinde başarıya ulaştım” diye konuştu.

Açıköğretim kitaplarından okuduğu bilgileri kullanarak, kurduğu şirketi 2 yıl gibi kısa bir sürede zirveye ulaştıran Özcan Elkatmış’a TOBB tarafından “Türkiye’nin en hızlı büyüyen firması”

ödülü verildi. Ödülünü aldıktan sonra kısa bir konuşma yapan Elkatmış; “Açıköğretim fakültesinin her yıl dağıttığı kitapların hepsini dikkatle okudum ve uyguladım. Aslında çok basit bir iş. Her şey kitaplarda yazıyor. O kitaplar sayesinde başarıya ulaştım. Kitaplar gayet a

kıcı. Anlamadığım yerleri de Açıköğretimin

sitesindeki videolardan tamamladım. Hala takıldığım yerler olduğunda bakarım kitaplarıma. Bu ödülü benim gibi açıköğretim fakültesi okuyan arkadaşlarım adına alıyorum.” Dedi.

Elkatmış paraya para demiyor

Elkatmış paraya para demiyor

AÖF’li Öğrencilere Tavsiyeler Verdi

Ödül töreninde konuşmasına devam eden Elkatmış, AÖF’de okuyan öğrenci arkadaşlarına da tavsiyeler verdi. Zaman azlığı gibi nedenlerden dolayı dersleri özet kitaplardan takip eden öğrenci arkadaşlarına dikkat çeken Elkatmış; “öğrenci arkadaşlarım zamanın yetersiz olması nedeniyle özet kitaplara yöneliyor. Sınavlarda başarı sağlayabilirsiniz fakat hayatta o başarının devamını getiremeyebilirsiniz. Bu nedenle mutlaka AÖF’nin verdiği kitapları okumanızı öneririm. Günde 1 saatinizi vererek dersleri orijinal kitaplardan takip edin” dedi.

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, ,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

