Başlangıç > Kategorilenmemiş > Saba Tümer Kahkahalı Çalar Saat Yok Satıyor

Saba Tümer Kahkahalı Çalar Saat Yok Satıyor


Genç girişimci Özcan Elkatmış tarafından geliştirilen Saba Tümer kahkahalı çalar saat sabahları uyanamama problemi olanlara derman olacakmış gibi görünüyor. Özcan Elkatmış tarafından geliştirilen çalar saat, Saba Tümer’in kahkahalarıyla istenilen saatte çalmaya başlıyor. O kahkahalarla hala uyumaya devam etmenin imkânsız olduğunu söyleyen Elkatmış, Saba Tümer kahkahalı çalar saatin şu anda yok sattığını da sözlerine ekledi.


6 ay önce sabahları uyanamama problemi olanlar için saat yapmayı aklına koyan Özcan Elkatmış, uzun çalışmalar sonucunda Saba Tümer kahkahalı saat yaptı. Konu hakkında açıklama yapan Elkatmış: “Sabahları uyanamama gibi bir sorunum vardı. Yani istediğim saatte uyanamıyordum. Ne kadar alarm kursam da, biyolojik saatimi ayarlamaya çalışsam da bu sorunumu çözemedim. Saatim çalmaya başladığı anda gayri ihtiyari alarmı kapatıp tekrar uyumaya devam ediyordum. Bunun önüne geçmek için saati uzak bir yere koydum fakat bu sefer de çalan alarmı duymamaya başladım. Saat uzanamayacağım kadar uzakta, alarm sesini duyup uyanabileceğim kadar da yakın olmak zorundaydı. Yıllarca bu mesafeyi tutturmaya çalışmaktan, imanımda yer yer gevreme, sıtkımda derin sıyrılmalar oluştu. Bu nedenle benim gibi bu sorunu çeken insanları uyandıracak bir alarmlı saati yapmak için işe koyuldum. Aylarca bu konu üzerine çalıştım. Pek çok deneme yaptım ama hiç birinde başarılı olamadım. Bir gece Saba Tümer’in programını seyrediyordum. Kahkahası ilgimi çekti. Saba Hanım’ın kahkahalarını kaydettim ve saat alarmı olarak ayarlayıp yattım. Sonuç çok başarılıydı. Yıllar yılı çözemediğim sabahları uyanamama problemime derman oldu. Saati ne kadar uzağa koysam da kahkahalar öyle bir inletiyor ki odayı, insanın bu seslere kayıtsız kalıp uyumaya devam etmesi imkânsız” dedi.

Saba Tümer kahkahalı çalar saatin şu anda yok sattığını söyleyen Özcan Elkatmış, daha farklı uyandırma metotları üzerinde çalışmaya devam ettiklerini sözlerine ekledi.

YHA (sara nobetcisi)

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, ,
  1. elif
    03/05/2010, 06:50

    almak istiyorum.sevmediğim birinin doğum günü var da 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

