Başlangıç > Kategorilenmemiş > Taraf’la Castro’yu bile Rahatsız Ediyorlar

Taraf’la Castro’yu bile Rahatsız Ediyorlar


Küba lideri Fidel Castro, her sabah evinin önüne Taraf gazetesini bırakan provokatörden rahatsız. Yaklaşık üç aydır her sabah kapısının önüne Taraf gazetesi bırakıldığını söyleyen Castro, “Eğer bırakanı yakalarsam çok fena yapıcam. Resmen gözdağı veriyorlar. Kesinlikle Amerika’nın işi bu. Bu kadar saçma sapan bir gazete hayatımda görmedim. Her sabah başka bir darbe haberi yapıyorlar. Bu kadar hayal gücü geniş gazete görmedim. İlk önce şaka falan sandım ama gerçekmiş” dediği öğrenildi.

Tüm Küba, Fidel Castro’nun evine kimin her sabah Taraf gazetesi bıraktığını konuşuyor. Yaklaşık 3 aydır her gün kapısının önünde Taraf gazetesini bulduğunu söyleyen Castro, “ilk önceleri beleş gazete diye sesimi çıkartmadım. Birileri şaka falan yapıyor sandım. Meğerse gazete gerçekmiş. Ciddi ciddi haber gazetesiymiş. Türkiye’den yetkililerle konuştum. Her sabah başka bir ordu mensubunu darbeci diye fişlemeye adet edinmiş. Bana da devrimciyim diye gönderiyorlar. Maksatlarını anladım. Bunu yapan kesinlikle Amerikalılar” dediği öğrenildi.

YHA (Küba)

Not: Resim bize ait. Babamızın malı gibi kullanıyoruz.

Hatta resmin akitlisini de yaptık.



Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, , ,
  1. 21/03/2010, 18:23

    Özenti haber yapmıyoruz dedik..Ama yapıyormuşuz pardon..

    Sizden haber çaldık..Kusura bakmayın.

    Kusura bakarsanız kaldırırız haberi…

    • 21/03/2010, 18:43

      ne kusuru. istediğiniz gibi kullanın. arada bir kaynak göstermek yeter. özenti demeyelim biz buna. yakın kaynaklı olmak diyelim. 🙂

  2. zuah
    17/04/2010, 17:23

    castro gibi her gün darbe tehlikesi altında yaşadığını hisseden birisi gerçekten empati kuramaz(!)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

