Başlangıç > Kategorilenmemiş > Antalya’daki Selin Altından da TSK Çıktı

Antalya’daki Selin Altından da TSK Çıktı


TSK Terörü Bitmiyor

TSK Terörü Bitmiyor

….

Kaynağı açıklanmayan bilgiye göre bir Kurmay Albay Ö.E. elindeki bir kova suyu sokağa boşaltırken suçüstü yakalandı.

Tarak Gazetesi’ne fark atmaya devam.


İfadesinde, “arabamı yıkamıştım, pis suyu döktüm” diyen albayın ifadesi şüpheli bulundu. Kurmay albayın evinde yapılan aramada 4 adet leğen ve 5 metre plastik su borusu, 9 adet musluk başı ele geçirilirken, odasında bir krokiye rastlandığı bildirildi. Krokinin izini süren emniyet yetkilileri, albayın garajında 3 adet İngiliz anahtarı sakladığını tespit etti. Bu İngiliz anahtarlarını darbe planlarında kullandığı ileri sürülen Kurmay Albay, 9 adet musluk başını da bomba yapımında kullanmayı planladığı öğrenildi. Kurmay Albay Ö.E. ve bu işi beraber planladığı düşünülen 8 albay tutuklandı. Savcı Öz, 10 albay, 4 yarbay, 3 binbaşı ve 2 piyade çavuşun da bu planın içerisinde olmasından şüphelendiğini ve bu kişilerin de ifadesinin alınmasının gerektiğini söyledi.

Her Sabah Yağmur Duasına Gitmiş

Görgü tanıklarının verdiği ifadelere göre Kurmay Albay Ö.E. ve 8 albay her sabah buluşup yağmur duasına çıkmışlar. Antalya’daki sel felaketi için aylardır çalıştıkları öne sürülen TSK Mensupları planlarını gerçekleştirmek için evlerinde sel felaketini hızlandırmak amacıyla leğen, hortum ve kova bulundurduğu öne sürüldü.

Olaydan bir gün önce Albay K.K. ile görüşen kurmay albayın telefon konuşmaları deşifre edildi. Konuşmalar aynen şu şekilde:

Ö.E: yarın okeye gelemem olum, arabayı yıkıycam…
K.K: yeme lan beni, kaçıyon gene di mi?
Ö.E: yok be abi ne kaçması, arabayı bok götürüyor. (b.o.k. örgütü)
K.K.: lan gel işte… Arabayı burda yıkamacıya bırakırız. Kova, leğen sıkıntısı çekmezsin.
Ö.E: yok abi, ben kendi işimi kendim yaparım. Yarın akşama kız gibi olur valla…
K.K.: ne cimri adamsın lan, onun suyunu bile değerlendirirsin sen.
Ö.E: eheh.. Tabi onun için de planlarım var…”

YHA (annakarenin)

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:, , ,
  1. 16/02/2010, 19:46

    Yolda gidiyodum…

    Bi taş vardı ben de kenara koyayım dedim…Taşı çektim altından TSK çıktı…

    Ne olursa olsun altından TSK çıkıyor : )

  2. 24/02/2010, 22:51

    Hacı bilmez misin aslında PKK da TSK’nın ve Ergenekoncuların taşeron örgütü. Ama PKK üniforması giyenler değil, onlar barış elçisi.

    • 25/02/2010, 00:17

      videolarını severek takip ediyorum. aslında senin de ergenekoncu olduğun hakkında bir haber dahi yapacaktım. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

