Başlangıç > Kategorilenmemiş > Gönül adamı Heino Türkiye’de

Gönül adamı Heino Türkiye’de


Özellikle yaptığı aşk şarkılarıyla Almanya’da gönülleri fetheden Heino, Türkiye’de konser vermek için dün İstanbul’a geldi.


Büyük bir hayran kitlesi tarafından karşılandı

İstanbul’a geldiğinde büyük bir hayran kitlesiyle karşılaşan Heino, “Türkler her zaman benim dostum olmuştur. Kendimi Türklere çok yakın hissediyorum. Her gün mutlaka bir kez kebapçıya uğrar bir adana yer öyle giderim eve. Alman olmama rağmen Galatasaray’lıyım. İlk kez âşık oluşumu hatırlıyorum da, bir Türk kızıydı. Babasından istedim vermedi. Kısmet değilmiş. Neredeyse bütün aşk şarkılarımı onun için yapıyorum” dedi.

İbrahim Tatlıses’le Düet yapacak

Yaptığı basın toplantısında İstanbul’daki konserinde İbrahim Tatlıses’le düet yapacağını söyleyen Heino; “İbrahim Tatlıses’i çok seviyorum. Harika bir sesi var. İstanbul’a gelip konser verme fikri de ona ait. Konserde onunla küçük bir düetimiz de olacak. İbrahim Tatlıses’e ait Ağrı dağının eteğinde şarkısını beraber söyleyeceğiz. Bu benim için unutulmaz bir gece olacak.” dedi.

İlk gittiği yer Ayasofya oldu

Heino İstanbul’a gelir gelmez ilk gittiği yer Ayasofya oldu. Ayasofya Camii’ni gezdikten sonra Beşiktaş’a giden Heino orada kardeşinden çok sevdiği Ali isimli arkadaşının evini ziyaret etti. Yeni doğum yapmış Lena isimli kediyle fotoğraflar çektiren Heino, hem Ali’yle hasret giderdi hem de Lena’nın yavrularını sevdi. Her kedi yavrusuna birer yarım altın taktıktan sonra evden ayrılıp taksim’e giden Heino, Kızılkayalar’da 4 ıslak hamburger yedikten sonra dinlenmek için otelinin yolunu tuttu. Gün boyunca hayranlarının yalnız bırakmadığı Heino, hayranlarından ayrılırken güzel bir şarkı söylemeyi de ihmal etmedi.

Kategoriler:Kategorilenmemiş Etiketler:,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

